Meeste gestelde vragen

Meeste gestelde vragen

Vragen over online bestellen

  1. Hoe kan ik bestellen? 

    U kunt eenvoudig online bestellen door het gekozen artikel in de winkelwagen te plaatsen en de stappen in het bestelproces te doorlopen.

  2. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    U kunt uw bestelling direct online betalen via IDEAL, Credit Card, Afterpay, Paypal of onder rembours.  

  3. Hoe kan het dat de producten op Gereedschap.nl zoveel goedkoper zijn dan bij andere gereedschapswinkels?

    Wij verkopen producten rechtstreeks van de fabrikant aan de consument. Dit doen wij enkel via het internet. Hierdoor besparen wij flink op dure showrooms, een eventuele tussenhandel en hoge kosten voor verkooppersoneel. Deze kostenbesparingen en onze scherpe inkoopprijzen ziet u terug in de lage verkoopprijzen op onze website.

  4. Geven jullie garantie op producten?

    Wij geven standaard 2 jaar garantie op onze producten op basis van afschrijving.

  5. Hebben jullie een bezoekadres?

    Wij zijn een klantgerichte online gereedschap speciaalzaak en verkopen enkel online. Omdat wij besparen op de kosten van een showroom kunnen wij u lagere prijzen online aanbieden.

  6. Is de klantenservice van gereedschap.nl deskundig?

    Alle leden van het Gereedschap.nl klantenservice team zijn vriendelijk, behulpzaam en bovenal deskundig. Zij hebben een uitstekende kennis van de producten die Gereedschap.nl verkoopt. Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd bellen met ons klantenservice team. Zij helpen u namelijk graag bij het maken van de juiste keuze. Aan de hand van gerichte vragen van uw kant zullen zij achterhalen welk product het beste bij u past.

Vragen over de levering van uw bestelling

  1. Waar bezorgt u?

    Wij bezorgen door heel Nederland en België.

  2. Wat zijn de bezorgkosten?

    Kleinere producten worden via de pakketpost van PostNL verstuurd worden. Hiervoor rekenen wij een verzendtarief van 5,95 euro per verzending.

    Alle vernoemde bedragen zijn inclusief BTW. Bovengenoemde bedragen gelden niet voor de Wadden-eilanden en België. Neemt u voor leveringen naar de eilanden of België contact op met onze klantenservice voor de exacte kosten in uw geval.

  3. Wat is de gemiddelde levertijd?

    De levertijd van uw product kunt u terugvinden boven de koopknop op de productpagina. Wij leveren bijna alle artikelen rechtstreeks uit voorraad. Daarom geldt voor bijna ons gehele assortiment dat u tot 21:30 kunt bestellen en het product de eerstvolgende dag in huis heeft!

  4. Hoe werkt de levering van mijn gereedschap?

    Wij werken samen met PostNL voor de leveringen van onze bestellingen. Zodra uw product verzendklaar is gemaakt, ontvangt u van ons per e-mail uw track&tracecode. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.

  5. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    U kunt hiervoor de track&trace code gebruiken die we u hebben gemaild op de website van PostNL. Daarop kunt u precies volgen waar uw pakket zich bevindt en wanneer u hem mag verwachten.

  6. Mijn bestelde producten kunnen waarschijnlijk niet via de trap omhoog. Wordt daar iets voor geregeld door Gereedschap.nl?

    Indien er bijzondere omstandigheden zijn die een rol spelen bij het afleveren van uw bestelling verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

  7. Wat moet ik doen als ik de bezorgers/aflevering gemist heb?

    In het geval dat wij u niet thuis treffen, dan laat onze bezorger een kaartje achter bij u in de brievenbus als bevestiging dat Gereedschap.nl voor een gesloten deur heeft gestaan. U kunt aan de hand van de instructies op het kaartje op de website van PostNL aangeven wanneer u uw bestelling opnieuw geleverd wilt krijgen. Indien u geen gebruik maakt van deze optie zal het pakket nog twee keer worden aangeboden. Indien u bij de derde aanbiedpoging niet thuis bent, dan kunt u uw bestelling afhalen bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Dit zijn doorgaans sigarenboeren en Albert Heijn’s.

  8. Kan ik mijn afleveradres na mijn bestelling nog wijzigen?

    Ja, wijziging van het afleveradres is in sommige situaties in overleg met ons mogelijk. Houdt u er wel rekening mee dat er een mogelijk een nieuwe afleverafspraak ingepland moet worden, waardoor de levertijd langer kan duren. Voor het doorgeven van wijzigingen in uw aflevergegevens dient u zo vroeg mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.

  9. Er is iets beschadigd afgeleverd, wat nu?

    Neem contact op met onze klantenservice zodat zij er voor kunnen zorgen dat uw probleem of klacht zo spoedig mogelijk wordt opgelost.

  10. Waar vind ik de Algemene voorwaarden?

    Klik hier op Algemene voorwaarden .

 

Een ogenblik geduld a.u.b.