Ruilen en retourneren

Ruilen en retourneren

Ruilen en retourneren

Het kan natuurlijk voorkomen u niet helemaal tevreden bent over het aan u geleverde product. Wij vragen u dit per e-mail aan ons te melden aan de hand van uw bestelnummer, eventuele foto’s van het probleem en u ontvangt van ons binnen 48 uur (op werkdagen)  een reactie per email met informatie over de verdere afhandeling. In een enkel geval kan de klantenservice telefonisch met u contact opnemen voor nadere vragen.

Retourneren van Pakketten

Indien u een retourzending heeft die kan worden verzonden met de pakketdienst van PostNL treft u hieronder het reguliere verloop van terugzending:

  • U meldt uw retour aan de hand van uw ordernummer aan via [email protected]
  • Onze klantenservice zendt u een retourzending formulier toe per email, met daarin een uniek retournummer.
  • U vult het formulier volledig in.
  • U voegt het formulier toe aan uw te retourneren pakket.
  • Het pakket biedt u aan bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Deze vindt u over het algemeen terug in een grote supermarktketen of in een sigarenwinkel.
  • Kosten voor het retour zenden aan Gereedschap.nl zijn voor rekening van u als klant, tenzij anders overeengekomen met onze klantenservice. Eventuele schade welke ontstaat tijdens het retour zenden aan Gereedschap.nl zijn voor risico en rekening van u als koper.
  • Na ontvangst van het retour gestuurde product, zal Gereedschap.nl het product door magazijnmedewerker laten controleren. U ontvangt, afhankelijk van de staat waarin het product door de Gereedschap.nl wordt ontvangen, het volledige aankoopbedrag of een gedeelte daarvan terug binnen een uiterlijke termijn van 30 dagen.

Let op: goederen die zijn geretourneerd zonder een bijgevoegd retourformulier komen niet in aanmerking voor volledige of een gedeeltelijke restitutie van gelden!

Klachten

Het is natuurlijk erg vervelend als u ontevreden bent over een gereedschap product of over onze service. Het verlenen van uitstekende klantenservice staat hoog bij ons in het vaandel. Wij streven ernaar uw problemen zo goed en snel mogelijk voor u op te lossen. Wij vragen u dit per e-mail aan ons te melden op het adres [email protected]. Onze klantenservicemedewerkers zullen u op werkdagen binnen 48 uur een bevestiging van ontvangst van uw bericht sturen en tevens naderende informatie verstrekken betreffende de afhandeling van uw klacht.

Vermeld in uw e-mail in ieder geval:

  • Uw naam
  • Uw bestelnummer
  • Uw klacht
 

Een ogenblik geduld a.u.b.